.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنیس باز ساروی قهرمان مسابقات تنیس زنان مناطق کشور شد+ تصویر

شمال نیوز : در دیدار نهایی مرحله چهارم این مسابقات که عصر سه شنبه در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد ، قیومی و ' ترانه مهران ' از بابل به مصاف هم رفتند که قیومی در یک رقابت 3 ساعته حریف باتجربه و مدعی خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و قهرمانی این مسابقات شد.
به گزارش شمال نیوز ، در این دیدار قیومی در ست های اول و سوم و با امتیازهای (7 بر5 ) و(6 بر 4 ) پیروز شد و مهران هم در ست دوم با نتیجه (7 بر6 ) حریف مدعی خود را شکست داد.

 


همچنین ' آناهیتا ابوحمزه' و ' پریچهر امین اجلاسی ' هر دو از ساری به طور مشترک سوم شدند.
در مرحله چهارم مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور که درساری برگزار می شود ، 17 تنیس باز برتر و دارای رنکینگ کشوری از استان های شمالی به مدت چهار روز با هم رقابت کردند.
به نفر نخست این مرحله چهار میلیون و 500 هزار ریال ، نفر دوم 2 میلیون و 500 هزار ریال و نفر سوم مشترک سه میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.
همچنین از سوی فدراسیون تنیس در پایان پنج مرحله مسابقات تنیس بانوان مناطق کشور ، 150 امتیاز به رنکینگ نفر اول، 100 امتیاز به نفردوم و 60 امتیاز هم به رنکینگ نفر سوم اضافه خواهد شد.
مسابقات آزاد مناطق پنجگانه تنیس مردان کشور امسال در پنج مرحله برگزار می شود که در مجموع برترین های پنج مرحله مسابقات تنیس آزاد زنان کشور از سوی کمیته فنی فدراسیون تنیس به تیم ملی دعوت می شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.